Interviuri

Dr. Adriana Antohe, medic specialist Medicina Familiei: Corectarea modului de administrare a antibioticelor – o soluție terapeutică esențială în lupta cu microbii

Dr. Adriana Antohe, medic specialist Medicina Familiei și reprezentantă a Societății Naționale de Medicina Familie a oferit, într-un interviu perspectiva domniei sale asupra întâlnirii GRIP de la București.

Iulia Roșian, Președinte RASCI: Trecerea la „noul normal” este o provocare pentru piața farma

Iulia Roșian, Președinte RASCI: Trecerea la „noul normal” este o provocare pentru piața farma

„Pandemia a generat schimbări comportamentale la scară largă – iar una dintre tendințele general observate a fost faptul că am devenit cu toţii mult mai conștienți de importanța menținerii stării de sănătate, dar și mult mai receptivi la educația pentru sănătate, la recunoaşterea și tratarea diferitelor afecțiuni minore sau la consultarea cu farmacistul în gestionarea acestora”.

Diandra-Elida Bobocioiu, locul 1 – concursul ”Farmacia Viitorului”: Trebuie să asigurăm un tratament optim, potrivit, individualizat, pentru fiecare pacient în parte

Diandra-Elida Bobocioiu, locul 1 – concursul ”Farmacia Viitorului”: Trebuie să asigurăm un tratament optim, potrivit, individualizat, pentru fiecare pacient în parte

”Farmacia Viitorului trebuie să fie orientată către pacient, astfel încât serviciile de asistență farmaceutică să fie executate la un nivel de calitate înaltă și să asigurăm un tratament optim, potrivit, individualizat, pentru fiecare pacient în parte. Și, în primul rând, cred că este importantă empatia în profesia noastră, dar și competența și profesionalismul, cu care abordăm fiecare pacient în parte, sunt esențiale”.

Diana-Maria Dumbravă, locul 2 – concursul ”Farmacia Viitorului”: Un bun farmacist este empatic, răbdător, înțelegător și perseverent

Diana-Maria Dumbravă, locul 2 – concursul ”Farmacia Viitorului”: Un bun farmacist este empatic, răbdător, înțelegător și perseverent

Farmacia Viitorului este cea în care farmacistul și pacienții sunt într-o concordanță perfectă, acolo unde pacientul are parte de tratamentul și de atenția de care are nevoie, pentru a se simți tratat și respectat. Pentru aceasta, un bun farmacist trebuie să fie empatic, să fie răbdător, să fie înțelegător cu sine și să fie perseverent în ceea ce face pentru evoluție continuă în domeniul lui.

Silvia Boțârcă, locul 3 – concursul ”Farmacia Viitorului”: Un bun farmacist este un om empatic, care înțelege foarte bine dorințele și nevoile pacientului

Silvia Boțârcă, locul 3 – concursul ”Farmacia Viitorului”: Un bun farmacist este un om empatic, care înțelege foarte bine dorințele și nevoile pacientului

”Farmacia Viitorului” este un mediu profesional în care serviciile farmaceutice sunt valorificate și experții – atât farmaciști, cât și asistenți de farmacie – lucrează laolaltă pentru un singur scop comun: binele pacientului, iar un bun farmacist este un om empatic, care înțelege foarte bine dorințele și nevoile pacientului.