Fiecare interacțiune a pacientului în farmacie, fie că este vorba de contactul cu produsele pe rafturi sau de experiența la punctul de vânzare, reprezintă o oportunitate de a influența deciziile de cumpărare și de a construi loialitate față de marcă. Dar cum te asiguri că aceste puncte de contact sunt optimizate pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă?

Vino, pe 14 martie, de la ora 16.00, la webinarul EventsMax.ro cu tema “Optimizarea punctelor de contact cu consumatorul”. Vei avea oportunitatea de a afla strategii și tactici de ultimă oră pentru optimizarea punctelor de contact cu consumatorul, esențiale în creșterea și dezvoltarea farmaciei. Vom explora cele mai recente tendințe și inovații din industrie, precum și studii de caz și exemple de idei pentru îmbunătățirea interacțiunii la raft.

Acest webinar se adresează profesioniștilor din diverse domenii, inclusiv marketing, vânzări, retail, servicii clienți, comunicare și relații publice, precum și industria medicală.

Alături de noi vor fi:

🎙️Vesna Fuiorea, consultant în shopper marketing cu peste 20 de ani de experiență

🎙️Cătălin Hosu , expert în comunicare, moderatorul evenimentului.

Pentru a te înregistra gratuit și a-ți asigura un loc la acest eveniment, te rugăm să accesezi link-ul de înregistrare . Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina oficială a evenimentului.

Întâlnirea este parte a unui program de comunicare dezvoltat de către Oameni și Companii pentru profesioniști și pasionați de marketing și comunicare. Demarat în 2017, programul include întâlniri digitale periodice și un newsletter dedicat cu evenimente din marcomm.