Alphega România lansează serviciul de rezervare a produselor și medicamentelor în farmacie cu ridicare a doua zi sau în zilele următoare

În perioada stării de urgență, pentru a facilita accesul pacienților la produsele de care au nevoie și pentru a încerca să limiteze expunerea acestora, Farmaciile Alphega îi ajută să găsească mai ușor tot ceea ce le este necesar pentru a avea grijă de sănătatea lor și a celor dragi și le oferă posibilitatea să apeleze la serviciul de rezervare a produselor.

Procesul de realizare a listei de medicamente sau produse din farmacie, pe care doriți să le ridicați durează aproximativ 7 minute.

Formularul de rezervare nu impune o limită de produse, astfel puteți compune o listă cuprinzătoare dacă doriți să îi sprijiniți pe cei apropiați, vecinii sau persoanele în vârstă care nu se pot deplasa sau pentru care deplasarea presupune un risc major.

Farmaciștii Alphega vă transmit și rugămintea să rezervați un număr rezonabil de produse, astfel încât să poată oferi accesul la tratament tuturor celor care au nevoie.

Pașii pentru realizarea listei sunt urmatorii:

  • 1. Accesați secțiunea dedicată pe www.alphega-farmacie.ro .
  • 2. Alegeți Farmacia Alphega de unde doriți să ridicați produsele.
  • 3. Completați datele de identificare pentru a putea fi contactat după trimiteterea listei de produse.
  • 4. Introduceți codul de verificare a numărului de telefon pe care îl primiți prin SMS.
  • 5. Selectați din lista disponibilă produsele de care aveți nevoie.
  • 6. Dacă nu regăsiți în listă produsele de care aveți nevoie, puteți completa denumirea acestora în câmpul “Mentiuni” din formular.
  • 7. Pentru produsele care se eliberează pe bază de prescripție medicală, va fi nevoie să atasați rezervării și prescripția electronică sau poza acesteia apăsând butonul “Încarcă rețeta”.
  • 8. Puteți încărca și imagini ale produselor/medicamentelor pe care le aveți acasă, în secțiunea “Încarcă imagine produs”
  • 9. După ce ați finalizat lista de produse apăsați butonul “Trimite lista în farmacie”
  • 10. Din acest moment, în cel mai scurt timp posibil, veți fi contactat de Farmacia unde ați trimis lista de produse, pentru a vă comunica când va fi gata sau pentru a cere lămuriri cu privire la unele produse din lista (dacă este cazul).

În momentul în care produsele sunt gata pentru a fi ridicate, veți fi contactat de către Farmacia Alphega unde ați rezervat produsele, pentru a vă prezenta să le preluați.

Pentru persoanele peste 65 de ani, intervalul de ridicare va fi cel stipulat în ordonanța militară, respectiv 11-13.

Mai multe detalii despre cum funcționează sistemul de rezervare Alphega puteți afla AICI.