Cea de-a patra ediție Gala Excelenței Alphega 2020 a celebrat în primul rând efortul farmaciștilor de a fi aproape de pacienți în contextul pandemiei de COVID-19. A fost un an plin de provocări, motiv pentru care și realizările sunt cu atât mai lăudabile.
În cadrul evenimentului au fost acordate premii la 11 categorii, care au vizat performanțe privind atât succesul comercial al farmaciei, cât și serviciile oferite pacienților și impactul în societate.
În 2020 ne-am reamintit cât de valoroasă este comunitatea. Contextul unic pe care îl traversăm ne-a ajutat să redescoperim valoarea și sensul cuvântului „împreună”. Comunitatea Alphega a demonstrat că atunci când a fost cea mai mare nevoie de farmaciști, aceștia au dat dovadă de foarte multă umanitate, de atenție și de grijă. Chiar și în această perioadă când menținerea distanței reprezintă cel mai sigur mod a rămâne în siguranță, farmaciștii Alphega au identificat modalități de a implementa inițiative de responsabilitate socială. Caravana de testări gratuite în mediul rural “Nu am făcut destul”, „Satu Mare Verde” sau „Ziua Mobilității” reprezintă câteva dintre demersurile acestora pentru a promova grija pentru sănătate.
Facilitarea relației pacient – farmacie și a accesului la tratament în siguranță au fost în prim-planul echipei Alphega în 2020 pentru a răspunde cât mai bine nevoilor comunității. În acest sens, Alphega România a reușit să accelereze procesul de digitalizare a achiziției din farmacii ca răspuns la criza sanitară. Lansarea serviciului de rezervare online a produselor într-o primă etapă, căruia i-a urmat dezvoltarea funcționalității Rețetele Mele în aplicația Farmacia Alphega au contribuit la un contact mai simplu pentru pacient cu farmacia și accesul mai rapid la tratament. În prezent, numărul de utilizatori pentru acest două soluții digitale este în continuă creștere.